Äntligen Hemma -tv programmet

Sådär ja, nu har jag anmält oss till Äntligen Hemma, fick ett mail där dom sökte nya deltagare,hehe...

Har ju en massa olika planer för vinden, så jag slängde iväg ett mail där jag skrev olika ideér om vad jag ville göra... Fåse om man får nåt svar... Vore ju lite skoj om självaste Martin Timell kom hit å fixade iordning...
En tanke var att göra ett gästrum/gillestuga där uppe... En annan tanke jag har är att man ska öppna upp taket i vardagsrummet så det blir en takhöjd ända upp till taknocken... Det skulle bli urfint, å sen ett coolt fönster upptill, typ 6 kantigt eller ovalt eller nåt... Grymt läckert...

Så håll tummarna nu för att Martin Timell slår mej en signal,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0