Sover som bäst.

Hur kommer det sej att varje gång väckarklockan ringer så sover man som bäst, då vill man verkligen inte gå upp...

Min klocka står på 5,15, men jag vaknar till varje dag vid 5,03 å kollar klockan och blir besviken när jag ser att det bara är några minuter kvar tills man ska gå upp...
Man kanske vänjer sej så småningom...

Gick iallafall bra på träningen igår... Var inte riktigt motiverad när ja kom dit, men sen släppte det när vi började...
Huvudvärken släppte oxå, så det kanske var abstinens från träningen, hehe..

Kommentarer
Postat av: Carmen

Haha ja du, det vore inte helt fel om man fick abstinens av träning haha...kanske e så att du hade spända muskler som släppte när du väl kom igång med träningspasset...man vet ju aldrig.



Idag ska jag å polarn köra ett pass på fitnessmattan...det tar bra kan jag säga, fortfarande träningsvärk efter första gången (iförrigår) haha.



Må så gott å träna på.

2009-02-10 @ 06:52:01
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg du har :)

2009-02-10 @ 15:33:17
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0