Snö snö snö

Jisses vad det snöar här nu...
Jobbar ju inomhus hela dagarna, i en lokal där det bara finns takfönster som är målade så man inte ser ut... Fick nästan en chock när ja skulle åka hem, jäklars va snö det hade kommit...
Mysigt, men jobbigt å köra bil när det snöar så...

Har skitont i ryggen idag, vet inte vad det är... Men men det går väl över, som det mesta gör...
Idag gick det iallafall skitbra på jobbet igen, det är skönt, hann med mycket mer än jag trodde.. Å min kollega blev förvånad när han kom... Hehe... Men sen så vet jag att han börjar bli lite trött å sliten, så då tänkte jag att jag kan jobba undan så att han kan ta det lite lungt istället... Så snäll e jag... Haha...

Skönt med fredag imorrn, ska sova läääänge på lördag, fast jag vet att det inte blir så, brukar vakna tidigt iallafall... Det är väl inbyggt i kroppen nu, att man ska gå upp tidigt...

Ska snart börja med dagens middag oxå... Tomatsoppa med korv står det på listan idag... Fåse om det blir gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0