Snart dags för matlagning

Börjar få svårt å hitta på rubriker,hehe..
Men den stämmer ju, snart ska det lagas mat...
Sen ska ja iväg å träna ikväll... Fåse om mamma hänger med, eller om hon bangar,hehe...

Gick bra på jobbet idag, bara det att dom slängde in en extra körning eftersom vi skulle få besök av en kund, å då ville dom att vi skulle köra en utav körningarna som dom köper...
Så jag fixade iordning allt å startade upp så allt såg bra ut... Var redo vid typ halv 11, dom skulle komma 13, så jag fick ta det riktigt lungt, så jag stängde av å städade lite, å startade upp 12,30... men ingen dök upp vid 13, så då fick ja stänga av igen, så jag hade nåt kvar att köra när dom väl dök upp...
Vid 14 kom dom, så då var det bara å hålla tummarna för att allt skulle se bra ut å fungera ordentligt...
Och det gjorde det. Man blir alltid lite nojjig precis när dom står vid fyllaren att den ska krascha en flaska å hälla all olja brevid,hehe... Inte så lovande i såfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0