Mitt knä knäcker mej

Har fått ont i mitt ena knä igen. Irriterande, det var ju nästan bra...
Men så kände jag förra onsdagen på träningen att det högg till i knät i ena hoppet... Nästan så benet vek sej när ja skulle fortsätta...
Jag kunde träna vidare men tog det lite lugnare... Sen hände samma sak i måndags när ja tränade...

Och i tisdags och idag på jobbet så har det gjort ont i knät... Får nog börja med mitt knästöd igen å se om det blir bättre... Bara det att jag får massa utslag av det, kliar som fasen på knät där det suttit... Vet inte om det är för att det blir så varmt och svettigt eller om det är materialet jag inte tål...

Jaja, träna ska ja göra idag iallafall, men det blir nog lite lugnare idag, iallafall hoppdelarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0