Lite piggare men inte pigg

Har sovit som en gris inatt, var så himla trött... Men sen blev jag väckt vid 5, men somnade om... Sen har Pauline kutat in å tjatat på att jag skulle gå upp för hon var nyfiken på presenten ja skulle få av Martin,haha...
Så vid halv 7 gick jag upp sen... Skitunge...

Idag ska vi iväg å köpa nya dojjor till nästan hela familjen... Paulines vinter skor e helt pajj, Felicia har inga inomhus skor... Å jag behöver nya träningsskor...

Sen ska vi kanske hem till familjen JC å fika... trevligt... Blir ju ingen träning idag,så ikväll får det nog bli en liten promenad. Tog en runda igår efter maten oxå...

Pauline e dunderförkyld, bara snorar å snorar... Å hon e precis som jag, hatar å snyta sig, så hon går bara å drar in hela tiden, för att sen nysa... Å då gäller det att se upp, för annars blir man sprutlackerad,hahaha

Det är härligt med barn,tsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0