Lite gles uppdatering

Har varit så fruktansvärt trött dom senaste dagarna, har typ slocknat redan vid 19 tiden på kvällarna.. Måste nog gå å kolla mina blodvärden, för det är antagligen dom som spökar...

Idag hade vi iallafall inventering på jobbet, dvs räkna allt som finns typ... Jag hamnade som vanligt inne i etikett rummet... Så nu är man helt slut i huvudet efter allt räknande...

Men vi blev klara tidigt iallafall, så ja kunde sticka hem redan vid 16, fast ja slutar 13 egentligen... Så det blev lite övertid idag igen... Bara bra, men segt...

Idag åkte Pauline med pappa till husvagnen där dom ska fiska och äta pannkaka, iallafall om man frågar Pauline...
Imorrn ska Felicia till farmor Vivi, å jag och Martin ska gå på Buddy Holly med Brolle... Ska bli grymt kul...

Men som vanligt så drömmer jag mardrömmar innan ungarna ska iväg, som tex nu när Pauline ska fiska med pappa på isen, då drömde jag att isen gick sönder å dom ramla i vattnet med den värsta tänkbara utgången av det hela...


När ungarna åkte med Vivi till simhallen första gången så drömde jag att dom drunknade, usch... Varför ska man drömma på nätterna för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0