vill inte

Usch jag vill inte vara sjuk, har inte tid med det.. Inte råd heller, eller juförsej så klarar man sig ju alltid men iallafall..
Har mest legat på soffan å vilat, stickat lite på en halsduk och läst ut en bok.. Men jag blev riktigt besviken.. Läste en bok av  Camilla Läckberg. Sjöjungfrun heter den... skitspännande, mord och grejjer.. Man följer en mordutredning helt enkelt.. Som sagt jättespännande men en skittråkigt slut... Men jaja nu är den utläst så då kan jag börja på en ny ikväll.. Har verkligen kommit in i en läsar period...

Halsen verkligen inte bättre, så jag hoppas verkligen på att den ska bli bättre under natten... Men ja åker till jobbet imorrn så får vi se om jag orkar jobba hela dagen eller hur det blir.. Ska försöka iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0