vilket dilemma

Jag har ett problem, sitter här på jobbet..
Har gjort klart det jag ska, sen saknas det material för att göra något mer. Skulle kunna gå hem, men det är bara jobbigt att sitta hemma vaken till halv sju då ungarna ska till dagis och skola.. Och åker jag hem och sover så mår man ju bara piss när man går upp för att skjutsa dom...

Hmm, vet ej vad jag ska hitta på dom sista två timmarna...
har förberett för imorgon redan, torkat alla banor från olja, sopa golvet gjorde jag igår..
Skulle kunna sitta här och surfa men det blir man ju bara segare och tröttare av...

Äsch,jag kanske hittar på nåt, vi får se, kanske ska börja räkna lite ettiketter inför inventeringen imorrn, ååå va roligt, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du...jag hoppas inte att du tror att vi ska svara och liksom kunna hjälpa dig med ett svar Den tiden på dygnet!! Vi ligger lixom och sover då! =o))

2009-08-28 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0