sovmorron

Idag sov jag till straxt innan 7 iallafall,haha. Fast ungarna inte är hemma. Har väl blivit en vana att vakna tidigt.

Idag ska vi först åka och hämta våran ena bil som en polare lånat, sen ska vi åa och hämta ungarna igen.
Pauline hade tydligen varit ledsen igår kväll och ville komma hem, men Felicia hade lyckats trösta henne som tur var, annars hade jag väl fått åka 8 mil eller vad det nu är enkel resa,hehe...

Lite jobbigt att hon blivit så, men antagligen var det för tätt inpå bröllopet då hon blev jätteledsen då jag och Martin hade åkt. Har för mej att Felicia hade en sån period oxå, att hon hela tiden ville vara nära mig och inte sova borta...
Hoppas det går över snart bara, för i oktober ska ju jag och Martin åka iväg å ungarna ska vara me min pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0