Shoppingrunda

Jisses, har precis kommit hem, åkte hemifrån typ vid 10, har varit på shoppingrunda med en kompis och hennes mamma..
Första stoppet blev på IKEA där blev det en massa shopping, inte så mycket för min del,men lite småsaker plus en lurvmatta till vardagsrummet, sååå snygg och cool... Typ limegrön...

Andra stoppet blev på citygross eller juförsej så åt vi på McD innan, där shoppades det lite oxå, lite underkläder och strumpor till ungarna, ett fotoalbum till bröllopsbilderna bland annat..
Sen åkte vi till Hornbach där vi försökte hitta ett apelsinträd som polarens mamma ville ha, men det fanns inget, men jag köpte ett olivträd iallafall... Har varit på jakt efter det...


Sista stoppet blev en garnbod som en gammal tant har i sitt hem. Har sett skylten en massa gånger men aldrig åkt in.. Så nu åkte vi in där, ujujuj vad garner det fanns, jag köpte två olika som ska bli halsdukar eller sjalar..

Nu sitter jag och pustar ut i soffan, inte van med så här mycket shopping,hehe...

Mattan har jag packat upp iallafall, så nu ligger den på vädring upp och ner så att kanterna kanske viker ut sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0