seg dag

Dagen har knappt börjat och jag känner redan nu att det kommer bli en seg dag. Vaknade tidigt som vanligt, straxt innan 6 gick jag upp.
Pauline vaknade inatt igen med mardrömmar så hon kom upp i våran säng och la sig.
Jag klarar verkligen inte av den värmen som blir när hon ligger brevid så jag gick upp å la mig på soffan, men kunde inte somna om...
Så nu är jag skittrött, men nu börjar ju dom  andra vakna, suck...
Ser ut att bli lite halvtråkigt väder idag, mulet just nu iallafall..
Så det blir nog en inomhusdag idag, vi får helt enkelt vänta och se...
Inget inbokat iallafall...
Skulle behöva rensa ut några garderober, men det är ju så himla tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0