Lunch ute

Det blev lunch istället för middag ute. Vi bestämde oss för att käka plankstek till lunch och så köpte vi hem kräftstjärtar, räkor, rökta räkor och rökt lax till ikväll istället.

Så när Martin kom hem efter att ha lämnat barna på Ingarö så åkte vi ut till nynäs och käkade lunch, mamma och Johnny var också med..
Sen strosade vi runt lite, gick in på rökeriet och handlade rökta räkor och lax. Tog en mjukglass i solen, sen åkte vi hem..

Martin stack iväg till sin polare och jag, mamma och Johnny tog ett dopp i poolen..
Nu ligger jag på soffan på altanen och slappar lite,så skönt här ute på altanen nu, det fläktar lite och är skugga.

Ska se om mitt hår kan torka snart för då tänkte ja slänga i en hårfärg, om jag orkar,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0