lite pigg

Tror eller ej, men jag känner mej faktiskt hyfsat pigg idag, vaknade en timme innan väckarklockan så jag hann sitta här hemma och ta en kopp kaffe i lugn och ro innan jag åkte och hämtade ungarna, orkade till och med gå in och handla mat, haha..

Igår var jag så himla trött att jag inte ens orkade gå å handla mat, så det blev frysrensning igår till middag,tsss.


Jag klippte föresten båda ungarna igår, kapade runt 10 cm var på dom, så nu kanske det inte ska bli sånt tjafs när det är dags för kamning av håret, dom har fortfarande riktigt långt hår.. Båda tjejjerna har håret till 10 cm nedanför axlarna ungefär nu.. Så fina blev dom.. Inte för att man är proffs på att klippa men jag fick till det riktigt bra den här gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0