kalasat klart

Phua nu så har vi kalasat klart för iår, nästan iallafall.. Martin fyller år i november så vi får lite paus iallafall..
3 födelsedagskalas plus ett bröllop hemma inom en månad tar lite på krafterna måste jag medge...

Vi var barnvakt en stund oxå under dagen så det har varit full rulle så nu är jag skittrött.. Skulle kunna gå och sova redan nu men det känns ju lite dumt,hehe..

Så har vi ätit middag också. Pauline bestämde maten idag eftersom hon fyller år, så det blev korvstroganoff och ris... Hennes favorit mat... Just nu iallafall, det varierar ganska så mycket...


Ska väl sätta mig och sticka lite, en halsduk är klar så nu ska jag fortsätta på min,riktigt skoj är det...
Tant varning eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0