kalas idag

Idag blir min lilla fis 5 år.. Jisses vad tiden går fort, vart tog min bebis vägen egentligen?

Har redan tagit med mej barnen och åkt och handlat kakor och bullar. Sen så blev precis pajj nummer två klar.. Nu väntar en spänd 5 åring på att alla gäster ska komma... Men det dröjjer ett litet tag,hehe..

Våran kompis jag skrev om igår blev inlagd med infektion i hela kroppen.. Nu håller dom på att utreda vart den kommer ifrån.. Så han e kvar på sjukhuset...
Tur att han fick hjälp till sist iallafall..

Nu ska jag ta och städa lite, men känenr att jag behöver ta det lite lugnt, så det får ligga lite skit i hörnorna när alla kommer..
Är inte helt frisk ännu utan har fortfarande ont i huvudet och alla ipren är slut, suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0