Helt barnlediga

Och idag blir vi helt barnlediga, en liten stund iallafall..
Pauline ska hem till en kompis och leka lite, så då ska vi försöka måla klart alla vindskivor här hemma, hopaps bara vädret tillåter det, vart ju ett ruskigt oväder igårkväll med åska och riktigt hällregn, Martin skulle gå ut och köra in fyrhjulingen, då bara vräkte det ner.. Så han vände halvvägs till plåtskjulet, och när han kom in var han dyngsur..hahaha det var kul tyckte jag..


Vi kollade lite på camp rock med Pauline, sen somnade hon så då blev det nån annan film, men jag gick och la mej och läste ganska så tidigt,  var så himla trött..
Inatt har jag sovit lite bättre iallafall, trots att Pauline kom upp..

Det kanske var den nya kudden jag köpte på IKEA igår.. Blir ju så stel i nacken, så jag tänkte att en ny kudde kanske kunde göra susen, men efter en natt kan man ju inte säga så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0