Fullt upp

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp här hemma.
Först bröllopet, sen köra gästerna från tyskland till arlanda. Sen har vi bara tagit det lugnt igår.
Var verkligen helt slut, känner mej fortfarande helt slut. Så det är bra att vi har semester nu,hehe.

Idag kommer lite folk hit igen, nu är det min födelsedag som ska firas,hehe.. Eller firas och firas. Min pappa, farmor och svärmor ska komma på middag. Så det blir inte så mycket firande, hade inte tänkt ha någonting, men så ville pappa och svärmor komma hit, så då grillar vi lite.


Tycker  fortfarande att allt på bröllopet gick lyckat, förutom en grej,hehe.


På slutet av kvällen så skulle jag helt plötsligt sätta mig i en bil, alla stog och tittade och skrattade åt mej. Jag visste ju ingenting.
Men Martin hade bokat rum på ett hotell,så vi fick skjuts dit. Jättefint ställe..
Bara det att efter två timmar på rummet när vi skulle sova så var det ett jäkla liv där, det smälldes i dörrar, man hörde när nån spolade i toaletten typ 5 rum bort, det var skrik och gap..
Så Martin blev förbannad och vi åkte hem igen. Det gick verkligen inte att sova där.
Men det var en fin överasskning även om jag hatar sånt,hehe


Kommentarer
Postat av: lisa

ahh grattis till fru-titeln:) Härliga bilder.. hihi hoppas allt e bra

2009-08-05 @ 12:55:32
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0