Första dagen

Så var första arbetsdagen avklarad. jisses så segt, inte nog med att man skulle jobba, det var ju två timmar längre än vanligt och det känns..
Ruskigt slut i både huvudet och kroppen, men det går nog över efter en kopp kaffe, för det ska jag ta mig nu...
Sen blir det tidigt i säng också...

Är ju ledig på onsdag iallafall, om nu cheferna går med på det, dom hade godkännt det men sen så kom dom idag och sa att det kanske inte gick... Men isåfall så får jag väl vabba eller nåt... För ledig ska jag vara, det är Felicias första skoldag.. hon börjar ettan och då vill jag vara med, fick ju inte vara med på skolavslutningen hon hade för 6 års... Sen så har ju jag ställt upp en hel del på jobbet.. Dom ringde mej en natt så jag fick åka dit, jag jobbade två nätter på min semester och dom ringde mej på semester så jag fick guida dom per telefon så visst är jag väl värd en dag ledigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0