dagens händelser

Idag har det inte hänt så värst mycket, har varit till svärmor och provat ut nya glasögon bara.
Hon frågade vad jag önskade mig i födelsedagspresent och eftersom hon är optiker i egn butik så passade j udet bra med nya glasögon. Vill ha ett par som jag kan använda på jobbet. Dom andra jag har vill jag inte ha där, dom var på tok för dyra,hehe..
Och eftersom jag vill att mina ögon ska få vila från linser i bland så är det ju bra med glasögon som man vågar använda på jobbet...


Sen åkte vi hem till Erik(martins fosterbror) en sväng, han flyttade till hus i måndags så nu har vi varit på husesyn där oxå, sen en vända till rusta där vi köpte en vaxduk till altanen..


Nu sitter vi bara hemma å slappar, det är inte klokt va trött man är egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0