Vabbar idag

Jahapp så var Felicia sjuk igen... Jag tror det beror på att dom klär sig för lite på skolan, visst solen skiner men det är inte sommar...
På skolan så är det ju ingen fröken som bestämmer vad dom ska klä på sig, utan där har dom ju eget ansvar och då kan det nog ofta bli lite för lite kläder på sig...
Men men, skitsamma... Jag mår inte heller toppen, har börjat få ont i halsen... Och igår kväll så låg ja på soffan å var helt slut... Så då får jag oxå passa på och vila...
Fast känner jag mej själv rätt så kommer jag nog ligga på golvet och måla socklar eller nåt...

Martin åkte iväg igår till IKEA... Hade skrivit en liten lista till honom, hehe...
Vi köpte en ny byrå eftersom den vi hade i hallen var helt pajj, den har blivit flyttat på för många gånger...
Så nu blev det en smalare variant som ska stå under hatthyllan... Sen köpte han ett skoskåp oxå, för att få undan lite skor i hallen... En hylla som vi ska ha telefonen på och typ för att lägga nycklar och sånt på...

Ny lampplafonder till hallen så nu är det ljust å fint i hallen...
Förut hade vi ju bara två lampor i hallen... En spotlight precis innanför dörren och en plafond utanför sovrummet... Hallen går i vinkel som ett L ungefär så det var ganska mörkt så nu sitter en plafond precis i vinkeln oxå... Skitfint...


IKEA rules...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0