sista påsklunchen

Idag är det dags för den sista påsklunchen, hemma hos svärmor..
Har precis bakat en paj som hon ville att jag skulle ha med mej, så den är klar iallafall...

Pauline vaknade vid 23 tiden igår å hostade som en galning, hon har varit hostig dom senaste dagarna. Men igårkväll var det extremt, hon hostade så hon kräktes i sängen, så det var ju bara å gå upp å duscha av henne å byta sängkläder... Jag var så himla trött just då, hade precis somnat så jag kände mej typ full,hehe...

Nu på morronen har hon oxå hostat, men inte lika mycket... Så nu kan vi åka allihopa iallafall... Trodde i gårkväll att jag skulle få vara hemma me Pauline, men jag tror att vi alla kan åka...

Martin var uppe när jag gick upp, men han gick å la sej igen... Så jag å ungarna har precis ätit frukost... Funderar på å ta mej en kopp/mugg kaffe till...


Igår gjorde vi typ ingenting, låg i en stol på altanen å läste, sen låg ja inne å läste en stund, sen ute igen... Rktigt skönt i solen, men emellanåt blåste det kallt...


Idag är det sån dimma att man knappt ser ut genom fönstret... Och nej,det är inte skitiga fönster för dom blev putsade i helgen,hehe


Vi har satt ipp spröjs på fönstrena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0