Påskaftonen

Vi började dagen straxt efter klockan 5, som vanligt... Satt vi datorn ett tag å drack kaffe, sen började vi röjja lite i huset... Städade köket och badrummet... Jag kokade massvis med ägg och gjorde krabbröran...
Sen var vi ute å hoppade hopprep och lekte "kom alla mina kycklingar" me ungarna...
Satt ute å drack kaffe i solen, otroligt skönt väder igår...

Sen kom mormor,morfar, Leo, Carro, Amanda och Emil...
Leo skulle hjälpa mamma med en grej på husbilen så dom kom lite tidigare... Ungarna å Amanda lekte hela tiden, både snällt och med tjafs...
Sen var det dags å börja duka upp för lunchen... Vi satt ute på altanen, så det var premiär för det igår, riktigt skönt där ute... Och mysigt... Och jag tror att alla blev mätta... Det verkade så...
Sen fikade vi oxå...
Efter det så skjutsade jag och mamma hem mormor och morfar...
Åkte till maxi å handlade kött.

Så det blev grillning på kvällen, fast då satte vi oss inne för alla var ganska frusna då man varit ute i solen hela dagen...

En riktigt lyckad påskafton helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0