Halvseg dag

Idag har vi haft en halvseg dag... Pauline körde vi hem till en kompis vid 11 tiden, då passade vi andra på at åka iväg å veckohandla...

Fixade iordning några små påskägg till mina syskonbarn oxå... Ungarnas får ja fixa i veckan, några små saker kunde jag smussla med utan att Felicia såg nåt hehe... Men resten fixar jag i veckan...

Väggen e ju slipad, så nu väntar ja bara på att mamma ska ha tid å hjälpa mej med tapeterna, troligtvis på torsdag... Mönsterpassning vill ja inte ge mej på själv... Skulle nog klara det, men inte värt att chansa...

Har även planterat om några av mina små plantor som jag sådde för någon vecka sen, dom hade blivit så stora så nu fick dom egna krukor tills dom ska få komma ut i växthuset...


Sen såg jag en film på tv, å nu har vi käkat god middag... Så nu sitter ja i soffan igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0