Uppe igen,tror jag

Åkte hem vid 02,30 inatt... Då orkade jag knappt stå på benen längre, helt skum känsla... Kändes som om jag hade feber och samtidigt mådde jag illa, så jag tyckte det var bäst å åka hem...
Så jag stängde av allt å åkte hem å la mej... Sen upp vid 06 för å skjutsa barna till dagis å skola...
Sen hem å sova, å nu har jag vaknat igen... Känner mig fortfarande lika mysko... Ska ta å kolla febern tänkte jag...
Men jag är inte så förvånad, ja menar man var ju ute hela dagen i lördags i regn i princip... Men det gör inget, får vila upp mig så blir allt bra igen...

Kommentarer
Postat av: XONX

sv: tackar :P

2008-09-09 @ 16:41:19
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0