Uppe igen + ice power

Så var man uppe igen då...  Gick hyfsat bra inatt, förutom att jag har ont i höger kbä och vänster lilltå... Haha... Att små skavsår kan göra så ont... Men nu har jag testat å satt på ett skavsårsplåster som man fick på tjejmilen... Funkar dom bra ska jag köpa hem lite flera såna... Änsålänge funkar dom kanon, men så sitter ja med fötterna på bordet oxå,hehe...
Knät vet jag inte va det är för knas, ont vid knäskålen, har smörjt in me lite Ice Power, det hjälper ju för stunden iallafall...
Vet någon vart man kan köpa icepower nånstans?
Hittade en sida på nätet men där var man tvungen å köpa typ 20 stycken på engång, känns lite onödigt...

Ska snart åka iväg å hämta kidsen, måste bara vakna till ordentligt först,tsss

Kommentarer
Postat av: Emma

Icepower: Tror vi har köpt nån likande på ICA faktiskt. En blå tub? Annars kan det finnas nån på Apoteket oxå..Om det är den det vet jag ju inte..

2008-09-03 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0