Träning - tid?

Hörde på radion idag att man kunde vinna ett gym kort.. Man skulle skicka in den sämsta ursäkten till varför man inte åker och tränar...
Men alltså, det finns ju ursäkter som är bra oxå...
Jag har tex inte tid, skulle jättegärna vilja träna eller simma,men hinner helt enkelt inte... Jag jobbar hela natten, åker hem å lämnar barna på skola och dagis, sen åker jag hem och sover, sen direkt när jag vaknat hämtar jag barna, sen är det dags för middag, man käkar... Sen är det dusch å bad för ungarna, sen säng... Sen så tar jag en kopp kaffe i soffan, sen åker ja å jobbar igen...
Hittar ni nån tid däremellan???

Hmm kommer aldrig komma i from helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0