Snart helg

Nu börjar det närma sej helgen... Skönt, är helt slut...

På fredag när jag har vaknat ska jag åka å köpa presenten till Leo och carros bröllop på lördag, en present man inte kan köpa innan,hehe... Säger inget mer eftersom Carro brukar läsa här ibland...
Och på lördag ska vi på bröllopet... Ska bli jättekul... Mysigt med bröllop... Inte för att jag har varit på så speciellt många, men iallafall... Hoppas bara ungarna e lugna i kyrkan,hehe...
Det jobbigaste med bröllop tycke jag är klädsel... Alltid så svårt å veta vad man ska ha på sig... Alltså som gäst...
Min bröllops klänning jag ska ha när jag gifter mej har jag redan,hihi... Fast det är nästan ett år kvar...

Men jag tror iallafall att vi alla i familjen har klädseln klar till på lördag, men jag lär ju stå som vanligt å riva ur halva garderoben...
varför gör vi tjejjer alltid så, alltså står å provar kläder i sista stund innan man ska iväg?

På söndag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, inget planerat... Men det ska bli skönt å bara slappa lite... Antagligen kommer vi hålla på lite ute, försöka göra rent poolen å plocka ner den.
Och fixa lite i grönsakslandet inför vintern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0