Ögon koll + tandläkare

Ska iväg å kolla mina ögon idag... Skas bli trevligt, det är ju min blivande svärmor som är optikern,hehe...
Bara det att ja e så jädra trött idag... Kunde inte sova inatt, hade så ont i huvudet... Gick lixom från näsan upp i pannan... Bihålerna?
Så jag hade nästan tänkt hoppa över å åka till Vivi, men jag gör det iallafall... Kan vara trevligt att träffa henne å prata lite... Sen tror jag att min huvudvärk jag har varje dag kan ha med ögonen att göra... Så vi får se om det har blivit nån ändring på synen...

Ska ringa tandläkaren oxå... Usch, vill inte men måste... Jag har verkligen byggt upp en skräck för tandläkare,vet inte varför... När ja var liten var det inge problem... Men nu, usch, vill inte ens tänka på det...
Har ju massa mardrömmar om tänder oxå, att jag tappar dom, eller att dom slås ut osv...
Å nu måste man visa sej stark när Felicia börjar tappa sina mjölktänder, hua... Tycker det är riktigt läskigt...
Nä nu ska ja leta efter ett nummer till tandläkaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0