mätt och belåten + inkräktare

Sådär, då var man mätt och belåten oxå.. Inte för att jag var så hungrig innan men ändå...
Det blev ris med korvstroganoff idag, riktigt gott...

Vi har en inkräktare på vinden, hihi... Martin var upp för att hämta nåt, så såg han att  vi fått en fångst i våran bur där uppe... En liten husmus, jättesöt... Men tyvärr så får dom inte bo i vårat hus, så den får käka lite gift å sen somna in...
Låter elakt, men om dom bara låtit bli att käka på våra grejjer på vinden och på isoleringen i grunden så hade dom fått bo kvar...

Har fått skrapa rutorna på bilen nu några dagar, shit, det är verkligen snart vinter, buhuhu... Gillar inte vintern, halt på vägarna å kallt å äckligt...
Snart dags å skicka med täckbyxorna till dagis tror jag, men än sålänge räcker det med fleecebyxor tycker jag, för vad ska dom annars ha på sig när det är riktigt kallt??


Kommentarer
Postat av: Giho

Hallå!



Kul att du skrev på bloggen, om du är med på Facebook så kan du se mig där, jag lägge tyvärr inte in bilder på familjen, just på bloggen har inte kommit så långt än, gör det kanske lite senare, men kika gärna in på Fb och kolla.



Visst är det tråkigt att det är så kallt på mornarna.



Ha det så gott kram!

2008-09-30 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0