kul lönebesked

Blev faktiskt glatt överraskad när ja öppnade lönelappen idag, mycket mer än jag räknat me, så nu får sparpengarna sitta kvar ,tjohoo...
Det lönar sig att jobba natt, det kompenserar lixom upp det man är borta... Skitskönt...

Pratade med mormor förut, riktigt länge... Och trevligt... Ska dit på lördag och plocka äpplen, blir nor några kassar,så man kanske ska passa på å göra lite äppelmos och sen frysa in massa äppelklyftor så man alltid har hemma för att baka paj när man får för sig... mmmm mums, vill ha äppelpaj nu känner jag...
Fast det får bli pizza istället, Martin är å handlar mat just nu, är vrålhungrig...

Just nu precis ringde min svärmor oxå, ska dit å hämta mina nya glasögon, spännande... Så det bokade vi in till på lördag oxå, när vi ändå ska till Huddinge... Då kanske ja slipper huvudvärk nu oxå... Fast jag kommer nog använda linserna mest iallafall... På jobbet iallafall...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hallå i den mörka natten!

Skoj med extrabra lön, önskar jag kunde säga detsamma men så e det inte.

Hmm, jasså så dom har satt datum nu? Nice, å när ska det bli då? Den infon har inte nått mina öron iaf......å jag ska vara tärnis...haha

2008-09-25 @ 01:00:12
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0