konstig rubrik

Ojdå, såg att min förra rubrik såg lite konstig ut, man kan ju tolka det lite fel om man säger så...
Nä jag har ingen könsjukdom, utan myggbett,hahaha

oj oj oj va sjuk humor man får så här på natten...
Bara två tråkiga personer till här på jobbet, som föresten har försvunnit nu, den ena har gått hem tror jag... Det är en sån person som tror han äger placet och tror att man kan göra lite som man vill... Kom hit försent, bytte inte ens om, satt mest vid datorn... Okej jag sitter oxå här en del, men jag har min maskin igång iallafall.. Han stänger av sin å sitter vid datan...
Sen tog han lite för många raster mot vad vi har... Dvs en rast har vi... Sen skulle han köra en olja från berget, men eftersom det inte var öppet på berget så orkade han inte gå upp å öppna... Han ville inte smutsa ner sina kläder...

gahhh, fattar ni att man blir tokig här...

Snart byter jag tillbaka till dag skift om han ska vara kvar på natten...

Den andra jeppen ska vi inte tala om... han e föresten oxå borta nu, hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0