Kommer ni ihåg sorkjakten?

Den vann jag ju.
Men nu har vi en annan jakt, nämligen möss jakt... Å då inte klädesplagget man har på huvudet utan dom fyrfotade mössen...
Vi har hittat massa möss hål under huset i krypgrunden... Eller okej, Martin har hittat... Jag går inte ner där, finns ju massa kryp och äckel där...
Så vi (martin) har hållt på å tätat där nere med brädor och fogskum å grejjer... Så har vi satt ut gift å råttfällor som ser ut som burar...
Ingen mus har hamnat i buren än, men vi hittade en död mus ute på tomten i helgen... Så nu måste man se sej för när man går på tomten...

Oj, nu såg jag en lastbil och en traktor på våran väg... Hoppas dom fixar våran väg som dom sabbat...
Vi har ju haft både en lastbil och sopbilen i diket på våran väg... Sopbilen får skylla sej själv lite, han backade rakt bak när vägen går som ett S... Men iallafall så sababdes våran väg ganska rejält av sopbilen och sen bärgaren... Så nu verkar det som om dom fixar den... Tjohooo...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nej tyvärr eftersom wii fit är hos pappa och jag bor hos mamma. var där i några dagar när jag passade syster.



kommer fortsätta att blogga, kul att du läser! =)

2008-09-15 @ 12:28:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0