Jobba eller inte?

Idag känner jag mej ganska risig... ont i halsen och frossa... Sitter i valet å kvalet om ja ska ringa mej sjuk eller inte...
Tror jag ska åka till jobbet så får vi se hur det går...
Kanske inte var så bra trots allt att vara lekledare i regnet i lördags,hehe.. men det var kul...
Ska kurera mej lite i soffan nu under dan... Synd att man inte har nåt gott å äta bara... Orkar inte åka till affären bara för det...

Det är så himla mycket jag skulle vilja göra här hemma, men det första vi måste göra klart är Paulines rum, som Martin startade upp innan Paulines födelsedag, nu har det bara stått... Det ska spacklas, slipas och målas och tapetseras... Men just nu så orkar jag inte me det...
Sen vill jag fixa i vardagrummet oxå...
Nu har vi ju en till soffa oxå.. Martin var å köpte den i lördags, så nu har vi en 3a och två 2or... Skitbra, slipper det bli slagsmål om platserna här,haha

Hittade massa fina tapeter på bauhaus när ja var där förra veckan... Så vi kanske kan fixa här nu i höst... Hoppas det...

Just det ska kanske berätta nu vad det var ja köpte i present till Leo och Carro... Två stycken schersmin buskar, och jag tror dom blev glada... Jag frågade Carro om det var såna hon ville ha och det var det... Så det var ju bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0