Ja visste det...

Ja hade rätt angående leveransen av ett paket idag...
Jag somnade väl runt 8 snåret imorse...
Vid elva så ringde min mobil, hade värsta problem att svara, hade väl legat å sovit på armen eller nåt så den var helt förlamad, hehe... Har en viktelefon så det var lite svårt å öppna den... Men sen svarade jag, å då var det chauffören som ville ha vägbeskrivning... Så ja trodde han var i närheten,så ja gick upp å tog på emj morronrocken medans vi pratade, sen började han babbla om nya vägen som byggs å hur det blir för oss då... Han babblade på i typ 10 minuter om det, sen sa han att han skulle komma runt 1 snåret...
Så ja gick å la mej igen, vaknade 10 i ett, då ringde ja morsan å frågade om han varit här å lämnat det till dom, men det hade han inte...
Dom skulle hålla utkik så ja kunde gå å lägga mej igen...
Men hon var inte tillräckligt snabb.. Strax efter 13 knackade det på dörren, jag flög upp och slängde på mej kläder, springer till dörren, då hör jag att morsan pratar me chaffisen utanför dörren,så ja går å lägger mej igen...

Detta spring upp och ner i sängen har gett mej en fruktansvärd huvudvärk... Hoppas det går över snart, få snart ska ja ju till jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0