campat idag

Idag campade jag för fösta gången på länge... Pauline e ju hemma å sjuk,så Martin e hemma med henne...
Så för att jag skulle få sova ordentligt så sov jag i mamma husvagn...
Hade tydligen inte dragit upp värmen tillräckligt igår, för när ja skulle gå å lägga mej så var det svinkallt..
Så ja ökade värmen, skyndade mig att bädda... Å sov med strumpor å tröjja på,hihi...
Men till sist somnade jag iallafall å sov jätte skönt... Lite stel nu bara... Inte van vi d den sängen direkt...

Det gick faktiskt bra inatt, allt flöt på fint... Vart lite piggare när min jobbarkompis på en annan maskin dök upp vid 3 inatt,då hade man nån att prata med iallafall... För truckisen, ja han e truckis å sitter i sin truck om man säger så...

Har suttit å kollat upp handbolls skolor, Felicia vill börja på handboll istället för gympan, det säger inte jag nej till.. Handboll är ju mycket roligare, och så spelade ju jag handboll när ja var yngre... Fåse om ja hittar nån klubb som har handbollsskola för små tjejjer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0