Åsså var helgen över

Lika fort som den kom, hmmm... Internet har legat nere hemma hos oss hela dan idag, så jag har inte kunnat skriva nåt här...

I lördags så åkte vi hem till svärmor först, där jag hämtade mina nya glasögon.. Lite ovant i början eftersom det var mina första progressiva glasögon,men det gick ganska bra ändå, lite småsnurrig emellanåt bara...
Sen åkte vi hem till min mormor å morfar där vi plockade hem några äpplen, en papperskasse närmare bestämt, och en plastpåse me mini äpplen till grisarna... Väldigt uppskattat,hehe...
Sen åkte vi hem till Leo å Carro å fikade, ungarna lekte en massa, sen åt vi även god middag, sen var det dags å åka hem,för då var ungarna helt slut,hehe...

Idag var vi först å kikade på Atlantis efter en ny madrass till mig, sover så himla dåligt på min jag ahr nu, Vaknar massvis me gånger per natt/dag pga ont i ryggen...
Men det blev ingen madrass idag, ska kika på IKEA oxå tänkte jag...
Sen var vi på Maxi å shoppade mat inför veckan..
sen låg jag hemma å vilade medans Martin å barna ¨åkte till JC å fikade...
Himla skönt...
Å nu e jag på jobbet...
=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0