Slappar måndag

Gud så skönt, äntligen en ledig måndag. Jobbade ju inte inatt, så nu har jag min efterlängtade slappar måndag...
Ska inte göra ett skit idag... Fixade all tvätt ( 5 korgar) igår, så att jag verkligen kunde vila å slappa idag...

Hittade föresten lite smått å gott på IKEA igår... Varsin tvättkorg till ungarna, så nu ska ja lägga deras kläder däri  direkt i tvättstugn, så får dom lägga in det själva i garderoberna, en ny vattenkanna som var lite större. Så nu slipper jag fylla på hela tiden, för den jag hade var väldigt liten.
En lampa till vardagsrummet, börjar ju bli ganska mörkt på kvällarna nu.
Reflexer,  ny kudde till mig, sen så provade vi ju en massa sängar.
Så idag ska Martin åka efter jobbet å köpa ny madrass till mig, så nu hoppas jag att jag slipper ha ont i ryggen.

Sen gick jag å Therese vidare till HM, Kappahl, Intersport och Lindex, blev en del kläder till ungarna där, det behövdes lixom lite nya jeans och så...
Så det vart en riktig shoppingrunda som vi planerar å göra om någon gång...

Nä nu ska ja dricka upp mitt kaffe sen sappa på tvn..

Kommentarer
Postat av: Louise - Tävling

tack tack. han va en blandning mellan skogskatt o bondkatt :)

2008-10-06 @ 10:26:49
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0