shopping

Gick skit bra på jobbet idag, så att jag hann påbörja morgondagens körningar, coh om allt har gått som det ska så har kvälls å nattskiftet startat torsdagens körningar, det var länge sen vi låg före i schemat om man säger så... Det är bra, då behöver man inte stressa så mycket...

Efter vi hade käkat middag så åkte åkte jag, Felicia å mamma iväg till Länna, skulle till stadium för att kika på ett knä skydd, hittade precis det jag behövde. och hon som jobbade sa att det var det jag skulle ha när jag beskrev vad läkaren hade sagt...
Sen åkte vi vidare till Eko, där mamma köpte lampor till stugan, skitfint där inne nu, i princip klart där ute...
Sen vidare till deras förråd som dom hyr där vi hämtade lite prylar, och till sist till ica Maxi, där vi shoppade mat till imorgon...
Pappa och farmor kommer hit på middag imorrn, eftersom vi inte kunde åka till pappa när han fyllde år så tänkte jag att vi bjussar på middag...
Fast först ska ja till tandläkaren imorrn, bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0