Så var det söndag

Mmmm gomorron eller nåt...
Blev väckt vid klockan sex imorse, av Pauline... Gick inte väcka henne igår, inte ens med en godisskål på sängkanten, hon var verkligen super trött igår kväll... Så hon sov alltså från klockan 17 - 06 inatt, inte illa... Så då hade ja inte hjärta å säga åt henne å gå å lägga sej igen när hon kom upp springandes imorse...
Det tråkiga är att det oftast är jag som går upp, Martin blir skitgrinig om han blir väckt  å bara käller ut ungarna när dom väcker honom...
Jag kan iallafall planera. Så jag går å lägger mej tidigare så jag vet att jag får min sömn, han sitter uppe å kollar på sina nerladdade filmer å serier... et inte hur många serier han e uppe i nu, men men...

Sen är ju jag så jädra trött nu på kvällarna, känns verkligen att man kört nattskift länge nu, det tar på kroppen... Så all vila jag kan få,den tar jag...
Somnade väl vid 21 tiden igårkväll tex... Hehe, jag å alla barn går å lägger sej i tid iallafall...

Idag blir det en sväng till IKEA,tjohoo.. Jag å Fru JC ska åka dit.. Jag ska snacka säng med IKEA folket och sen köpa lite smågrejjer..
Ungarna ska hem till vasrsin kompis å leka... Så det ska bli kul för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0