motorhaveri

Ursäkta taskig updatering i helgen... Hade massa å göra...

Idag var första dagen på evigheter som jag jobbade dagtid... Stressade som ett djur imorse för att hinna till jobbet i tid...
Lämnade Pauline halv 7 på dagis, sen ila iväg till skolan för att lämna Filli å sen iväg till jobbet, men jag hann innan 7,tjohooo...
Då fick jag redan på att en motor på maskinen gått sönder, mellan 7 och 10 stog den still, sen kunde jag köra lite, men var tvungen å stanna vid varenda färdig pall å putta ut den för hand, inte lätt direkt... 480 enliters flaskor på en pall, det väger en del...
Så jag hann bara med 10 pall idag... Men skit samma... Kul å jobba dag då alla är där dagitd, massa skitsnack idag med andra ord...
Och så har jag ringt till företagsläkaren oxå, men det var ju ett helt projekt i sej.. Hade fått fel nummer först, fick numret till akuten... Så då fick jag ett nytt nummer som det hela tiden var upptaget på, men till sist kom jag fram..
Så hon ringde precis upp igen, så nu ska jag få träffa en läkare på onsdag som ska kika på mitt ben, och samtidigt så ska jag träffa en sköterska som ska ta nya blodprover eftersom jag skulle tillbaka nu i höst å ta nya prover, dom i våras var ju dåliga...

Så det är vad som skett idag,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0