Mätt å trött

Phua, ska faktiskt gå å lägga mej snart.. Är helt slut... Man blir det när man jobbar heltid med bara 20 minuters rast, sen direkt hem...
Fast idag var det ju direkt till tandläkaren, höll på å somna i väntrummet där, skitsköna soffor,haha..
Hade tid kvart i fyra, tio i fyra kommer sköterskan å säger att dom är lite föresenade, så fem över fyra kom jag in...
Lite småstressad eftersom pappa och farmor skulle komma på middag, men vi lagade bara det lilla hålet idag, istället för det stora så det gick fort...
Kände ingenting, först fick jag bedövnings salva å sen spruta, kände inget när hon borrade...
Hade ju pratat lite me henne om att jag verkligen inte gillar tandläkare, inger personligt alltså, för hon e skittrevlig, men själva grejjen me att ligga med gapande käft,inte kunna svälja eller nånting,hua...
Men det gick bra, ska dit i december igen för det andra hålet...

När ja kom hem var pappa å farmor redan här,så maten var på gång oxå... Martin å mamma höll på me den så det var bara för mig att fortsätta...

Nu har ja precis duschat,  å bedövningen har börjat släppa... Lite svårt å äta, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0