massa besökare

Hade en massa besökare igår, men inte en bråkdel lämnade avtryck,lite tråkigt då kan man ju inte kika tillbaka...
Tycker att blogg.se har blivit så tråkig att man inte ser flera senast uppdaterade, hur ska man då hitta till nya bloggar, eftersom det alltid är samma som ligger på topp listorna...

Men tack till er som lämnade avtryck, superkul...

Nu sitter ja på jobbet, maskinen funkar hyfsat så jag passar på att uppdatera här...
Min arbetsledare ringde på eftermiddagen idag, nu så börjar det hända grejjer, ska eventuellt få köra skift så som jag vill... hoppas bara att min kära kollega på förmiddagen går med på det oxå... Vore himla skönt... Får nu vill jag kunna få välja när jag ska gå å lägga mej, styra lite mer över sovtiderna... Nu sover jag på tok för lite mot vad jag behöver... Så det ska bli nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0