Lugn å skön måndag

Äntligen en lugn å skön måndag. Barnen e skjutsade till skolan och dagis. Jag jobbar natt nu i två veckor, så då får jag måndagarna lediga fram till klockan 22...
Så himla skönt å bara kunna slappa lite...
Vet inte vad jag gjorde igår, men jag fick skitont i nacken på höger sida... Kunde knappt somna igår kväll... Gick ändå in å la mej tidigt för ja visste inte hur jag skulle sitta eller ligga i soffan...
JObbigt när det blir såhär... Har ju haft lite problem med nacken i flera år, men det brukar gå över efter en natts vila, men inte nu... Ska smörja på lite Ice Power å se om det blir bättre, det blev det igår, men bara för stunden...

Vi fick föresten ett ryck igår... Martin rensade lite på vinden medans jag sorterade å rensade ungarnas garderober, sen på eftermiddagen/kvällen så fixade vi i tvättstugan...
Jag har ju varit tupperware försäljare, då samlar man på sig en massa saker, så vi rensade ur ena skåpet från plastburkar mm som vi la upp på vinden, sen fick allt plats på ena hyllan i skåpet, (ett stooooort skåp) så då fick jag in lite köksmaskinet på den andra hyllan...
Då blev ena bokhyllan i tvättstugan ledig, så där har vi bestämt att vi ska ha handdukar, eftersom garderoberna i sovrummet är överfulla... Har ett enkelt 80 skåp till både sängkläder å handdukar, det funkar lixom inte...
Så nu har vi fått mera ordning där oxå...
Det tar sig... hahaha...

Det är rätt komiskt, nu har vi bott här i 2 år snart, men man ändrar om å fixat å donar fortfarande, det tar ett tag innan man kommer på hur man vill ha det om man säger så...



Felicia dricker te..



Pauline posar lite...

Kommentarer
Postat av: Carmen

God morron.

Hehe jag vet hur det är med det där att ändra om hela tiden. Peter blir galen på mej i mellanåt för jag flyttar runt på saker hela tiden. Det e svårt sånt där.

Skönt med en lugn måndag, hoppas på att jag oxå får det. Sanna har höstlov nu så hon blir hemma hela veckan, får se vad man hittar på. Kim får gå som vanligt på dagis, han behöver det.



Ha det gott Kram

2008-10-27 @ 08:17:00
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0