Läkarbesök

Idag efter jobbet, eller jag stack tidigare, så var jag hos företagsläkaren...
Har ju haft ont i mitt knä i flera veckor...
Hon såg att det var svullet och klämde å kände lite, sen konstaterade hon att det nog var några ligament i knät som var uttöjda, så nu ska jag gå med bandage på knät, hårt lindat för att inte böjja för mycket på det... Hmm hur ska det nu gå å krypa under maskinen på jobbet om jag inte får böjja på knät... Jaja just nu kan jag itne böjja på det eftersom det är lindat...
Sen var jag ju till en sköterska oxå som har hand om hälsokontrollerna på jobbet, fick ta nytt blodprov och vänta på svar å sen prata med henne....
Har fortfarande långt blodvärde trots tabletterna, så nu ska jag kolla upp en annan grej på gyn om det kan ha med det att göra, fortsätta med tabletterna å sen tillbaka för nytt prov i januari februari nångång...

Hmm annars är allt bra,förutom ont i skallen varje dag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0