Jahapp

Då sitter man här på jobbet då...
Har redan gjort klart allt jag skulle göra, eller kunde göra... För nu har jag inga flaskor kvar... Och kan inte starta körningen, ifall att vi inte får några imorrn, får det har jag ingen aning om ifall vi får... Spännande...

Så nu tänkte ja sopa golvet lite, å städa litegrann, sen gå hem... Eller så väntar jag ett tag, surfar runt lite å sen går å bastar, det kan vara skönt... Kanske bra för nacken me lite värme oxå...
Mår lite halv skumt oxå, vet inte om det är för att jag är trött eller om det är nåt på gång... Mår illa... Bläää...
Vill inte bli kräk sjuk, det värsta jag vet... Och det som är ännu värre, är ifall ungarna blir smittade isåfall... Så himla jobbigt... Dom har ju tendens å inte känna i för väg om dom ska kräkas, utan det bara kommer lite här och var...
Mysigt...

Nä det kanske räcker med å sova sen, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0