Helt slut...

Nu e jag helt slut, har inte suttit en sekund sen jag började, jo 10 minuter när ja hällde i mej en joghurt... Har haf tstor omställning på maskinen, min rygg å nacke e helt slut oxå... skönt att man slutar snart... Å då är det HELG, tjohooooo

Vet inte riktigt vad som händer i helgen...
Vet bara att på lördag skulle kanske Leo med familj komma över, Leo å Martin ska fixa me morsans bil som gick sönder dan innan dom åkte på semester...
Vi kanske skulle käka ihop då, men jag vet inte... martin har pratat me Leo, men jag får fortfarande inge svar...
Jaja, får ringa honom eller Carro imorrn å höra hur det blir...

Hoppas på fint väder, skulle vilja ut å röra på mej lite... Läkaren tipsade om att cykla skulle var abra för mitt knä, men det vette sjutton om man vill ge sej ut på cykel i detta väder... Funderar på å jogga kanske, inte för att det är skonsamt för knäna,men iallafall... Då rör man på sej iallafall...

Visserligen så rör jag på mej i jobbet, runt 20 000 steg om dan blir det, det är ju ganska bra... Synd bara att det inte verkar som om det hjälper mot vikten, men jag skyller på skift jobbet... =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

leo har pratat med martin o sagt att vi kommer, så vi kommer på lördag! :) på förmiddagen. ses då!

2008-10-31 @ 08:16:08
URL: http://thinkofallthebeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0