Fredag morron

Ni anar inte hur skönt det är med fredagsmornar för mej... Åker å lämnar Pauline på dagis, stannar en stund å pratar med fröknarna lite, ingen stress... Åker vidare med Felicia till skolan, samma där, dröjjer mej kvar en stund, tar tid och prata me fröknarna där... Kikar på teckningar dom ritat under veckan osv... Ingen stress där heller...

Åker hem, tar mej en macka, sitter vid datorn i soffan en stund... Tar med mej datorn in till sängen... Ligger här å surfar runt på favorit sidorna...
Inge stress med att skynda sig att somna...
Hur många stressar egentligen för att somna så man hinner få runt 6-7 timmars sömn?
Jag gör det iallafall... Eftersom jag hämtar ungarna när jag vaknat... Tycker det känns så fel å ha dom till typ halv 17 - 17 på dagis när jag är hemma, visserligen så jobbar jag ju på natten så ja måste sova på dan, så jag brukar hämta dom runt 15 tiden...
Jag vet ju att jag har rätt å ha dom längre på dagis och fritids, jag betalar för dom mellan 6,30 - 16,30...
Men samvetet säger att man ska hämta dom lite tidigare...
Skumt det där med samveten...

Kommentarer
Postat av: linda

Ingen som kan anklaga dig inte för att utnyttja systemet..L

tYcker det låter som sunt förnuft!!!



Hur går det med dina steg..

min stegräknare har gett upp helt,

och det är min tredje!!!

2008-10-31 @ 14:42:10
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0