Bastu

Skulle verkligen vilja ha en bastu här hemma. Men inne har vi ingen plats.. Hittade en jättefin på badatunna ... Den vill jag ha, men det kostar ju en heldel om man säger så.
Martins kommentar till att jag vill ha bastu visste jag redan om "äsch det kan du glömma, varför det?"
Jo för att det är väldigt avslappnande å sitta i en bastu, skönt när man är frusen... Skitmysigt om man hade en sån bastutunna ute på vintern...


Visst är den fin... Okej jag får väl prata me tomten om han tycker att jag varit snäll, tsss


Äsch lär väl aldrig bli en bastu med den inställningen Martin har...


Kommentarer
Postat av: Carmen

Cool bastu. I bland e det skönt att basta men jag e ingen bastumänniska direkt men den var häftig i den runda formen. Ja jag tycker absolut att du ska ta ett snack med tomten, vem vet, han ´kanske tycker att du å din mamma varit lika snälla å får en sån gemensamt. Flörta på. ler

2008-10-28 @ 18:52:21
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0