Äppelskal överallt

Nu har vi arbetat lite, jag och tjejjerna..
Vi tog itu med en 4e del av papperskassen med äpplen vi fick med oss hem från mormor i lördags.
Jag skalade å kärnade ur, å ungarna skar i småbitar, så nu ligger 6 blivande äppelpajjer i frysen, yummi yummi...
Men va jobbigt det var, å kärnorna flög överallt å skalbitar hamnade i hela köket, hehe... Men kul hade vi...
Dom e så duktiga tjejjerna när dom får hjälpa till, å dom är så stolta oxå när dom grejjar det...
Så nu har vi planerat in en äppelpajj på söndag, och eventuellt äppelbullar oxå...
Fast först ska vi ju på kalas på lördag, vi delar upp oss å åker på olika kalas...
Jag och Pauline åker till mormor som fyller år idag...
Och Martin och Felicia åkar till Jennifer som fyller år idag oxå...
Så blir alla glada,tsss

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe okej, då ska jag fortsätta med de då :)

nja de är faktiskt inte många som kan stå på ett par grillor, men träning ger färdighet

2008-10-01 @ 17:08:00
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0